Doorrood in topsport

03-12-2008 (14:01) - Bureaus

Twee Apeldoornse ondernemingen hebben elkaar gevonden om samen werk te maken van regionale bekendheid. Het hagelnieuwe Omnisportcentrum kiest namelijk voor de reclamemakers van Doorrood, het jonge reclamebureau uit dezelfde stad. De keuze voor Doorrood kwam niet toevallig tot stand. Rob Bron, directeur van Omnisport koos bewust voor regionale reclamemakers met een netwerk aan contacten en een frisse kijk op campagnevoeren. Doorrood speelde zich al tijdens de bouw van het sportcentrum in de kijker en wist concurrerende reclamebureaus daardoor op afstand te houden.

Omnisport is een multifunctioneel, hoog geavanceerd centrum dat niet alleen topsport naar de regio haalt, maar ook ruimte biedt voor congressen, concerten en (bedrijfs)evenementen. Zakendoen krijgt hiermee in de regio een nieuwe dimensie. Omnisport maakt deel uit van de Libéma- groep. Deze moedermaatschappij richt haar marketingstrategie op het landelijke netwerk, waardoor de regionale markt logischerwijs wat in de schaduw blijft. Omnisport zelf en Doorrood staan op scherp en duiken graag samen in deze ruimte.

foto: Pieter Kestens, directeur Doorrood

Media

Marketing

Economisch