Drie nieuwe partners voor creatief bureau Truus

Drie nieuwe partners voor creatief bureau Truus

17-08-2022 (17:14) - Bureaus

Op 1 augustus 2019 startte Japie Stoppelenburg het bureau Truus. Drie jaar later haalt het bureau Kalista Antoniuk (Business Director), Ana Mendez (Operations Director) en Richard van Horssen (Creative Director) aan boord als partner.
 
Samen vormen ze al langer het managementteam van het creatieve bureau. Met de aanstelling van de partners start voor Truus een nieuwe fase waarin het succesvolle bureau verder werkt aan haar groeiambities.
 
Japie Stoppelenburg: “We hebben een team met ervaring bij grote bureaus, maar we zijn het meest trots op onze ‘small agency mentaliteit’. Samen met Ana, Kalista en Richard bewijzen we dat je een succesvol bureau kunt hebben dat volledig wordt gerund door creatieven, waar hard werken, vriendelijkheid en echt talent ervoor zorgen dat je kunt werken met enkele van de tofste merken van de wereld. Ik heb dan ook veel zin om met het hele team verder te bouwen aan Truus.”
 

Het managementteam

Kalista (Business Director) heeft de afgelopen 10 jaar als televisieproducent in Canada gewerkt. Ze ontwikkelde content voor shows van Bell Media, Canada’s grootste mediabedrijf, en werkte ze als segment producer bij de Canadese Oprah, The Marilyn Denis Show.
Ana (Operations Director) heeft 13 jaar ervaring in de digitale en traditionele reclame en werkte als art director bij Ogilvy Mexico. Bijna 9 jaar geleden verhuisde ze naar Nederland en vervolgde ze haar carrière bij A Friend of Mine gevolgd door Dept als Creative Director.
Richard (Creative Director) ging direct na zijn studie als freelance creative aan de slag. In de afgelopen 8 jaar werkte hij voor bureaus als A Friend of Mine / Dept, Blauw Gras en Yune aan een groot aantal social campagnes voor merken als Bol.com, Chocomel, NS en Jumbo.
 
Japie (Managing Director) werkte bij verschillende reclamebureaus, onder meer als creative director bij A Friend of Mine en later Dept. Na een jaar gefreelancet te hebben, richtte hij in de zomer van 2019 reclamebureau Truus op. Truus werkt met een team van 35 mensen voor klanten als Netflix, KFC, TOTO en Philips. 
 
vlnr: Kalista Antoniuk, Japie Stoppelenburg, Richard van Horssen, Ana Mendez

Media

Marketing

Economisch