Eccleshare blij met CEO FHV BBDO

12-12-2008 (09:47) - Bureaus

Barbera Wolfensberger (43) wordt uiterlijk per 1 april 2009 de nieuwe CEO van de BBDO groep in Nederland. Ze volgt Willem van der Schoot op en krijgt de eindverantwoordelijkheid voor FHV BBDO, Proximity en Het ReklameTeam. Barbera was de afgelopen drie jaar Hoofd Corporate Identity en Communicatie van Hema. Ze gaf leiding aan een team van 30 medewerkers. Voor Hema werkte Barbera op interim basis als marketing- en communicatiemanager voor onder andere Etos, Intratuin en Laurus en als Group Account Director bij PPGH/JWT. William Eccleshare (foto), CEO en Chairman van BBDO Europe over de nieuwe CEO: ‘I was lucky to work with Barbera when I was CEO at PPGH/JWT in the mid-nineties. It was clear then that she was a star player and she has grown in stature ever since. She will bring valuable experience from both agency and client side and her appointment shows BBDO's global commitment to having more than our fair share of talent. We are excited to welcome Barbera to FHV BBDO where I know she will achieve great things.’

Media

Marketing

Economisch