Epidemie bouwt Fuji’s Kiekwijzer

07-11-2007 (10:09) - Bureaus

De keuze is reuze tegenwoordig wat betreft digitale camera’s. Alleen of het voor de consument daardoor ook duidelijker wordt, is maar zeer te betwijfelen. De camera’s zijn er in alle merken, maten, kleuren en prijsklassen. Tel daarbij op de diverse mogelijkheden omschreven in vaak onbegrijpelijke technische bewoordingen en de consument is het spoor volledig bijster. Op Internet zijn er daarvoor wel een aantal sites die de consument helpen bij de keuze van hun nieuwe camera. Goeie initiatieven, alleen levert dat vaak nog een shortlist op van minimaal 10 camera’s met minimale verschillen. Een duidelijke keuze blijft uit. De consument kan dus wel wat hulp gebruiken. Daarom introduceert Fujifilm de Kiekwijzer. Een handige tool op Internet die iedereen helpt bij het vinden van de juiste Fujifilm digitale camera. Met een aantal simpele vragen zonder moeilijke technische kreten, weet je binnen een aantal minuten precies welke camera bij je past. De Kiekwijzer komt uit de koker van reclamebureau epidemie.

Media

Marketing

Economisch