Erica Terpstra betrapt met emotielolly

27-08-2008 (10:28) - Bureaus

Zelfs ons nationale sportboegbeeld Erica Terpstra ging voor de bijl: tijdens de Olympische Spelen werd ze gefotografeerd met een emotielolly.

In 2007 haalde Goals Marktbewerking haar ultieme doelstelling en dat werd beloond met een reis naar de Olympische Spelen. Om de sporters een warm hart toe te dragen en te laten zien dat topsport niet alleen uit winnen bestaat, introduceerde Goals de emotielolly. Met succes: Goals spotte talloze enthousiaste Olympische winnaars en bekende Nederlanders in Beijing en Hong Kong met de lolly. Maar ook op de tribune werd de emotiewaaier veelvuldig uitgeleend aan medesupporters die hun emoties kracht wilde bijzetten.

Ben Verhagen, mede-oprichter en directeur: ‘Met de ‘emotielolly’ laten we met een knipoog zien dat een medaille twee kanten heeft en dat topsport niet alleen maar uit winnen bestaat. Daar hebben we in B2B marktbewerking ook mee  te maken; we strijden allemaal om een stukje van dezelfde markt. Maar de focus op een ambitieuze, maar toch haalbare doelstelling brengt iedereen dichter bij (Olympisch) goud.’
 
Goals adviseert (middel)grote bedrijven in B2B bij het vinden van klanten en de medewerkers. Door heldere doelen te formuleren en deze te vertalen naar een concreet marktbewerkingsplan of arbeidsmarktbewerkingsplan. Met spraakmakend innovatieve campagnes en een aanpak voor het genereren van leads, het Opportunity Center, ondersteunt Goals tevens bij de uitvoering van plan naar resultaat.


Media

Marketing

Economisch