Euro RSCG pakt Leffe aan
19-07-2007 (09:32) - Bureaus
Euro RSCG 4D Amsterdam lanceert de nieuwe corporate website voor abdijbier Leffe, één van de vier internationale merken van InBev. De nieuwe merksite gaat live in Frankrijk, België, Nederland, Luxemburg en Engeland. Euro RSCG 4D levert daarmee het eerste werk af voor InBev, de grootste bierbrouwerij ter wereld. Leffe is een interactieve belevenis binnen de muren van de Leffe abdij. De website interface is volledig in video uitgevoerd en brengt je van de ene kamer naar de andere. Elke ruimte biedt zijn eigen interactieve content waar bezoekers mee aan de slag kunnen.Ricardo Marques, Global Marketing Manager van Leffe, licht toe: “Wij zijn erg blij met het lanceren van deze interactieve experience die gebaseerd is op ruim 800 jaar geschiedenis en brouwervaring. Wij zijn ervan overtuigd dat met name het koppelen van merkwaarden en entertainment bijzonder goed bij onze klanten in de smaak zal vallen.”
Sander Volten, Managing Director Euro RSCG 4D voegt toe: "De opdracht van Leffe past precies binnen onze filosofie om reclame-uitingen te maken waar mensen zelf op afkomen, waarbij het mechanisme aanzet tot actieve participatie met het merk en leidt tot natuurlijke verspreiding van de boodschap. Wie had zich een paar jaar geleden een digitale bierproeverij kunnen voorstellen met de mogelijkheid om je bevindingen te delen met je naaste vrienden."