Euro RSCG toe aan hoogste niveau

29-01-2008 (09:32) - Bureaus

‘In 2008 duizend aanmeldingen van potentiële nieuwe luchtverkeersleiders.’ Met dit zeer ambitieuze doel is de derde en laatste fase van de wervingscampagne ‘Toe aan het hoogste niveau’ van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) van start gegaan. Uit die duizend aanmeldingen dienen 36 jonge vrouwen en mannen naar voren te komen, die tijdens het selectieproces hebben aangetoond over capaciteiten te beschikken om luchtverkeersleider te kunnen worden.

Twee jaar geleden is deze wervingscampagne begonnen. Het thema verwijst niet alleen naar een van de toekomstige werkplekken van de kandidaten - de centrale verkeerstoren op Schiphol-Centrum - maar in figuurlijke zin naar de zwaarte van de opleiding en de eisen die aan aspirant-luchtverkeersleiders worden gesteld. De campagne beoogt de bekendheid van het beroep luchtverkeersleider te vergroten, hiervoor interesse te wekken en aan te sporen tot solliciteren. De campagne is in opdracht van en samen met LVNL door Euro RSCG ontwikkeld.

Klik hier voor de website.

Media

Marketing

Economisch