Euro RSCG wint BiZa-pitch

11-03-2008 (10:05) - Bureaus

Euro RSCG Amsterdam is het nieuwe jaar goed begonnen met de winst van de aanbesteding Landelijke Aanpak Fietsendiefstal. Het ging om een Europese aanbesteding van de Stuurgroep Aanpak Fietsendiefstal. Deze opdracht wordt gefinancierd door het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Floris van Hasselt, managing director Euro RSCG Amsterdam: ‘Geweldig dat we op basis van het creatieve idee gewonnen hebben. Onze non-traditionele aanpak is onderkend. Daar zit de echte winst.’ Overige reclamebureaus die meededen,  waren ARA, BVH Dienstencommunicatie, L’eau en Lowe en Draft. De campagne, die in samenwerking met Eurizon zal worden uitgevoerd, gaat in mei van start. De campagne coördinatie aan klantzijde ligt in handen van de stuurgroep Aanpak Fietsdiefstal en het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

Media

Marketing

Economisch