Fens ruilt Warner in voor TBWA
03-12-2008 (10:09) - Bureaus
Rick Fens, marketingdirector Warner Music, stapt per 1 januari 2009 over naar TBWA\Brand Experience Company. Als projectdirector Music & Entertainment Partnerships wordt hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en creatieve invulling van partnerships tussen adverteerders en de muziekindustrie. Fens: ‘De muziekindustrie is op zoek naar nieuwe businessmodellen en zal daarom steeds vaker samenwerkingen aangaan met merken. De creatieve en strategische kracht van TBWA\BEC vormt voor mij voor de ideale omgeving om adverteerders te adviseren over marketingprogramma’s waarin muziek een centrale rol speelt.’Antonie van Schendel, managing director TBWA\BEC: ‘Rick is gepokt en gemazeld in de muziekindustrie en bekend met de business cases in deze markt. Met hem kunnen we nog beter inhoud geven aan de toenemende vraag naar activerende campagnes rondom muziek.’
TBWA\Brand Experience Company activeert merken via de werelden van sport, muziek, film en cultuur. TBWA\Brand Experience Company werkt voor adidas, Ernst & Young, Holland Casino, Nissan, ING, Heineken International en is onderdeel van het wereldwijde TBWA Netwerk.