Flink en Brinkman starten The MediaFlow

02-10-2009 (10:13) - Bureaus

Onlangs is het nieuwe bedrijf ‘The MediaFlow’ gelanceerd. The MediaFlow is een meewerkend partner voor media-exploitanten, uitgevers en adverteerders op het gebied van sales, marketingconcepten en projecten. Eigenaren zijn Jeroen Flink (foto onder) en Patrick Brinkman (foto boven).

‘Met The MediaFlow hebben we één loket gecreëerd waar alle media- en saleswensen worden ingevuld. We verdiepen ons in mediaoplossingen en staan midden in het medialandschap om direct te kunnen handelen.’

Flink heeft zo’n 15 jaar ervaring binnen radio, TV, dagbladen en magazines. Zijn commerciële ervaring heeft hij vooral opgedaan in functies als Algemeen Directeur bij Radio Noordzee en Commercieel Directeur bij MTV Networks, Radio100%NL en Dagblad De Pers. Ook was hij Sales Manager bij Dagblad Sp!ts.

Brinkman heeft circa 10 jaar ervaring binnen sponsored magazines, radio en dagbladen. Tijdens zijn werkzaamheden voor diverse landelijke dagbladen en Radio100%NL heeft hij een uitgebreid netwerk opgebouwd, dat zich vooral bevindt binnen de branches Reizen, Cosmetica, FMCG, Retail en de grotere mediabureaus.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch