Frank is terug
23-10-2009 (09:48) - Bureaus
Frank, het zwarte schaap van communicatiebedrijf Tele2 duikt de komende week overal op in het straatbeeld. Door handig gebruik te maken van de veelzijdigheid van de Vitrines van JCDecaux én de diensten van reclamebureau De Combinatie van Factoren en JCDecaux Innovate, is het Tele2-icoon letterlijk Frank en Vrij. Net zo vrij als de gebruikers van mobiel internet van Tele2.
De uiting toont het zwarte schaap Frank, het beeldmerk van Tele2, zittend op een bank. Hij heeft zijn laptop op schoot en begeeft zich met het combipakket van Tele2 Internet Thuis en Onderweg op de digitale snelweg. Frank staat op een full color sticker, die op het glas van de Vitrine is aangebracht. Door gebruik te maken van de mogelijkheid posters in Vitrines te roteren, verandert de achtergrond (en dus de setting) iedere vijf seconden. Zo zit Frank het ene moment thuis achter zijn laptop met vast internet van Tele2 en zit hij even later met de laptop op schoot op een bankje in het park met Mobiel Internet van Tele2. Deze Spectacular is breed ingezet op vijftien Vitrines® op speciaal geselecteerde bereiklocaties in acht grote steden.
De campagne wordt wat de inzet van buitenreclame betreft verder ondersteund door de inzet van een landelijke Billboard- en Vitrinecampagne bij JCDecaux en Spectaculars op elf Abri’s in diverse grote steden. Door gebruik te maken van bestickering is Frank ook hier ‘lijfelijk’ aanwezig; hij heeft (met de laptop op schoot) plaatsgenomen op een bankje in de Abri.
Deze Spectacular is mede mogelijk gemaakt door Tele2, JCDecaux Innovate, reclamebureau De Combinatie van Factoren en de mediabureaus Starcom en MbS.