Géén voetbal, maar dierenkaartjes bij AH

03-06-2011 (09:22) - Bureaus

Albert Heijn stopt met de voetbalkaartjes en gaat in samenwerking met het WNF vanaf maandag 6 juni verder met de zogenaamde Superdierenkaartjes-actie. Bij elke 10 euro aan boodschappen krijgt de klant een pakje met vier van die beestenkaartjes. Albert Heijn en WNF willen met de spaaractie jong en oud laten ontdekken hoe bijzonder alle dieren zijn. Ook zal de actie vergezeld worden met een nieuwe door TBWA\NEBOKO gemaakte commercial.

Jeroen Pietryga, Directeur Marketing & Format: ‘Bij Albert Heijn staat duurzaamheid hoog in het vaandel. We willen graag een bijdrage leveren aan de bescherming van het milieu. Als we de aarde willen sparen, moeten we er zuinig en zorgvuldig mee omgaan. Albert Heijn neemt haar verantwoordelijkheid en gaat in dialoog met partners die deskundig zijn op dit gebied, zoals het Wereld Natuur Fonds. Met de spaaractie Superdieren willen we het bewustzijn bij onze klanten op het gebied van duurzaamheid vergroten. Dit doen we door met het WNF onze klanten spelenderwijs te laten kennismaken met al het moois dat de natuur ons biedt. De natuur is tenslotte niet alleen nu belangrijk, maar ook


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch