Getty zoekt ‘limits’ in Cannes

12-06-2007 (11:55) - Bureaus

Tijdens het 54e Cannes Lions International Advertising Festival, dat zondag start, organiseert Getty Images het seminar ‘Tasting the Limits’. Dit seminar vindt plaats op woensdag 20 juni om 17.00 uur in het Debussy Auditorium, Palais Des Festivals. Reclamemakers bewegen zich vaak op of net naast de grens van wat in reclame nog toelaatbaar is. Dit werpt de vraag op welke ideeën nog aanvaardbaar zijn en welke niet meer. Tijdens Tasting the Limits zal een exclusief panel van toonaangevende internationale specialisten en tot risico bereide professionals op zoek gaan naar de grenzen van reclame. Ze zullen met elkaar in discussie gaan en daarbij tevens een kijkje geven achter de schermen van de harde reclamewereld. Daarnaast gaan ze in op de vraag waarom juist van grote reclamebureaus wordt verwacht dat ze niet alleen op zoek gaan naar de grenzen, maar deze zelfs overschrijden. De paneldiscussie staat onder leiding van Lewis Blackwell, SVP, creatief directeur bij Getty Images.

Media

Marketing

Economisch