Grey, Ogilvy of Burnett doen Fortis

10-07-2007 (10:00) - Bureaus

Fortis heeft vandaag de namen bekendgemaakt van drie reclamebureaus die op de shortlist staan voor het verzorgen van haar wereldwijde communicatie-activiteiten. De drie geselecteerde bureaus zijn Grey, Ogilvy en Leo Burnett. Fortis General Manager Global Branding & Communications Adrian Martorana: "Fortis heeft deze offerte negen weken geleden uitgeschreven omdat wij op zoek zijn naar een partner die ons kan helpen bij het verder uitbouwen van het sterke Fortis-merk. Ik heb er alle vertrouwen in dat de drie reclamebureaus op de shortlist zich bewust zijn van het belang van een eenduidig merk en dat zij begrijpen dat Fortis ook op lokaal niveau, van Amsterdam tot Hongkong en van Brussel tot Kiev, sterke en effectieve communicatie nastreeft. Ik kijk uit naar de presentatie van drie voortreffelijke wereldwijde reclamestrategieën door de geselecteerde kandidaten."

De drie reclamebureaus hebben twaalf weken de tijd om hun presentatie voor te bereiden. Fortis verwacht eind oktober bekend te maken met welk reclamebureau zij gaat samenwerken.

Media

Marketing

Economisch