Gummo ontwikkelt SoepGoed

19-08-2011 (09:34) - Bureaus

Telerscoöperatie Versdirect.nl en reclamebureau Gummo introduceren SoepGoed, een serie groentepakketten waarmee consumenten eenvoudig écht verse soep kunnen maken. Sinds 16 augustus ligt SoepGoed bij Plus Zondag in Pijnacker als try-out in de schappen. Gummo ontwikkelde het concept in samenwerking met de groentetelers van Versdirect.nl. Het is niet de eerste keer dat Gummo succesvol een product op de markt zet; sinds vorig jaar zijn de door Gummo ontwikkelde John Altman Cookies verkrijgbaar bij onder andere AH to go en Marqt.

De SoepGoed-pakketten zijn gericht op consumenten die wel een gezonde en verse soep willen maken, maar daar niet de tijd of de culinaire routine voor hebben. Het basisrecept telt vier simpele stappen: groenten snijden, koken, kruidenmix toevoegen en pureren.

Een belangrijk onderdeel van de productintroductie is de onlinecommunity op www.soepgoed.nl, waarbij soepliefhebbers zich kunnen aansluiten. Op deze site zijn variaties op het basisrecept te vinden en kunnen mensen hun eigen soeprecepten posten. Ook kunnen consumenten via de site meer over de herkomst van de groenten in het pakket te weten komen. Een QR-code op de verpakking linkt automatisch door naar de website.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch