Gummo’s Gookie steunt scholieren
16-06-2009 (09:40) - Bureaus
‘Bij Gookie houden we van je. Onvoorwaardelijk. Niet alleen als je succesvol bent of goede cijfers haalt. Gookie houdt van je, ook als het even minder gaat’, aldus Gummo, het reclamebureau achter de koekjes van Gookie. ‘Op dit moment wachten duizenden scholieren op de uitslag van hun eindexamen. Deze spannende periode loopt voor de meesten goed af, maar we willen degene die straks geen feest kunnen vieren niet vergeten.’
Gookie start samen met PLUS Supermarkt de High School Drop-out actie. Het koekjesmerk doet een oproep aan alle scholieren die dit jaar zakken voor hun eindexamen. Als je het aandurft om je cijferlijst in te sturen via www.gookie.nl/dropout, dan zorgt Gookie ervoor dat je een beker Gookies krijgt. ‘Gratis. Want ook verliezers verdienen liefde.’
De scholier die het ‘nipst’ gezakt is krijgt een jaar lang gratis Gookies (365 bekers, oftewel 4380 gookies) en de officiële titel ‘High School Drop-out van 2009’.