Happy Horizon biedt jaarverslag in TikTok
Happy Horizon gaat samen met CF Report en TikTok-label Vortex Agency, beiden onderdeel van de Happy Horizon groep, performancedata uit jaarverslagen in shortvideoformat aanbieden.
TikTok-reporting maakt snelle dataconsumptie mogelijk voor stakeholders in waardecreatie, strategie, prestaties en vooruitzichten.
Toekomst van communicatie
Pieter Koenders, Managing Director van CF Report, benadrukt dat traditionele jaarverslagen zeker niet zullen verdwijnen, maar dat de toevoeging van short video een interessante toekomstvisie is: "Korte en krachtige video's, zoals die op TikTok, zijn de toekomst van communicatie. We geloven dat TikTok-reporting toegevoegde waarde zal hebben voor bedrijven die eigentijds willen communiceren met hun doelgroepen en hun reportinguitingen willen moderniseren en meer engagement willen creëren." Door de inzet van marketing automation tooling, zoals Smartly.io, kunnen gegevens uit verschillende databronnen verzameld worden. Deze data kan omgezet worden naar dynamische afbeeldingen en short video's waarmee belangrijke ontwikkelingen, aangepast aan strategische thema’s of doelgroepen, naar verschillende stakeholders gecommuniceerd worden.