#hardgaan met Walibi en TamTam
06-05-2015 (07:20) - Bureaus
Attractiepark Walibi Holland heeft haar nieuwe website gelanceerd. De nieuwe website is samen met TamTam ontwikkeld en is volledig gericht op de #hardgaan-campagne van het attractiepark.
De afgelopen maanden is hard gewerkt aan de vernieuwing van het digitale platform www.walibi.nl. De beleving en uitstaling moest naadloos aansluiten op de #hardgaan-campagne die vorig jaar gelanceerd is.
De online doorvertaling van deze campagne en het verplaatsen in de bijbehorende doelgroep maakte het belangrijk dat het platform vooral mobiel benaderbaar is en veel ruimte voor beeld biedt. Naast praktische informatie over het park, is het ook makkelijk online tickets te kopen.
De komende maanden volgt de uitrol van verschillende internationale parken op het door TamTam ontwikkelde platform. Hierbij geldt de Walibi Holland website als basis en worden per park specifieke aanpassingen en toevoegingen gedaan. Tenslotte worden de nieuwe websites voor de jaarlijkse Halloween Fright Nights van de Walibi-parken ook op basis van het nieuwe platform gerealiseerd.