Heckman verlaat Fitzroy, start Plain

26-01-2009 (10:07) - Bureaus

Na 2,5 jaar Sense Of Victory en Fitzroy gooit Marlon Heckman het roer om en verlaat hij reclamebureau Fitzroy. Samen met Elfried Klarenbeek start hij Plain. Heckman: ‘In afgelopen tijd heb ik gemerkt dat de passie voor de inhoud toch sterker lonkt dan het management van een bureau. Strategie was mijn oude en is mijn nieuwe liefde. Daarom start ik met Elfried Klarenbeek, voorheen strategy director bij Clockwork - een interactief bureau nieuwe stijl onder de naam Plain.’
 
Plain wil tegemoet komen aan de groeiende vraag van bedrijven om hun klanten over alle kanalen heen te bedienen vanuit een centrale servicepropositie en met superieure experiences. In de praktijk blijkt deze vraag nauw samen te hangen met de vraag hoe klanten te servicen via het online kanaal. Binnen het dienstenpakket - onderzoek, strategie en design -, ligt de nadruk daarom op interactieve strategie. Plain richt zich met deze propositie niet alleen direct op klanten, maar ook op bureaus werkzaam in marketingcommunicatie, reclame en internet. Zij kunnen, ter versterking van hun eigen dienstenpakket, Plain inhuren als ‘strategische hotcell’. Plain is georganiseerd volgens een celstructuur en gaat van start met 6 man. Overigens zullen Plain en Fitzroy blijven samenwerken.
 


Media

Marketing

Economisch