Heineken per direct naar Mindshare

30-06-2011 (09:25) - Bureaus

Na een intensief selectietraject van ruim 3 maanden heeft Heineken Nederland ervoor gekozen om haar mediabelangen bij Mindshare onder te brengen. Naast het Heineken merk betreft het ook de overige media-accounts uit het portfolio zoals Amstel, Brand, Wieckse en Jillz, en de frisdrankmerken van Heineken-dochter Vrumona.

Mindshare zal zich vanaf heden gaan richten op de mediastrategie voor komend jaar en zal per 1 januari 2012 ook media-inkoop en -planning verzorgen. Tot en met eind van dit jaar worden de lopende mediazaken uitgevoerd door de huidige mediapartner Kobalt.

Heineken marketing directeur Hans Bohm is tevreden over het resultaat van het pitchtraject: ‘Mindshare is een sterke partner met een gedegen track record. Ze hebben laten zien onze mensen en merken uitstekend te begrijpen. Met Mindshare kiezen we voor een bureau dat klaar is om in te spelen op de kansen die het veranderende media- en communicatielandschap biedt.’

Ruud de Langen, CEO Mindshare Netherlands: ‘Mindshare kijkt uit naar een mooie samenwerking met de prachtige merken van Heineken en Vrumona. Het is een voorrecht om samen met Heineken in de 'Champions League' van communicatie en media te kunnen spelen.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch