HEYHEYHEY neemt STRP Festival onderhanden

21-11-2011 (07:37) - Bureaus

Het 10-daagse STRP Festival dat vrijdag in Eindhoven van start is gegaan, was op zoek naar een nieuwe identiteit. Hiervoor werd de hulp van HEYHEYHEY ingeschakeld. Voor de ontwikkeling van een nieuwe website sloeg het creatieve bureau op haar beurt de handen ineen met communicatiebureau The Cre8ion.Lab. Het resultaat is een functionele site voor één van de grootste art & technology festivals dat muziek, kunst en technologie samensmelt. 

De samenwerking vertaalde zich in een website die aan de ene kant makkelijk navigeert en helder oogt, en aan de andere kant voldoet aan de verwachtingen die een art & technology festival met zich meebrengt. ‘Het belangrijkste doel van deze website is het communiceren van de data, locatie en het programma en daarnaast kaarten verkopen voor het evenement. Maar we wilden ook de bezoeker alvast het festival laten beleven zonder dit op te dringen. 

'De video achter de homepage heeft geen invloed op het gebruik van de site. Je hoeft niets weg te klikken of uit te zitten. De video brengt een bepaalde spanning met zich mee en wekt een verwachting', aldus Elske van der Putten van HEYHEYHEY. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch