Hoogerbrugge verlaat FHV BBDO

10-07-2008 (09:54) - Bureaus

Mary Hoogerbrugge heeft besloten FHV BBDO, na 12 jaar, per 1 september te gaan verlaten. Hoogerbrugge was de afgelopen drie jaar directeur strategie en lid van het management team van FHV BBDO. Ze heeft veel betekend voor het bureau en was in veel opzichten gezichtsbepalend. Zowel in haar rol als merk- en communicatiestrateeg en leidinggevende aan de afdeling strategie, als ook door haar vele nevenfuncties. Ze is voorzitter van de VEA Re.setcommissie, redacteur van het tijdschrift Merk- en Reputatie, lid van het curratorium van SWOCC en gastdocent bij de postdoctorale opleiding Merkmanagement. Hoogerbrugge heeft daarnaast vele artikelen over branding en accountability op haar naam staan. De strateeg heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van FHV BBDO tot een bureau waarin het merkdenken interactief is geworden. De logische integratie van online en merkactivatie en het werken in tailormade projectteams zijn inmiddels een feit. Voor Hoogerbrugge een logisch moment om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. In een reactie zegt FHV BBDO Hoogerbrugge veel dank verschuldigd te zijn voor haar positieve en professionele bijdragen in de afgelopen jaren en het bureau wenst haar veel succes toe bij alle nieuwe kansen die zich ongetwijfeld gaan aandienen.

Media

Marketing

Economisch