Hoogvliet gaat voor IVC

09-12-2008 (10:30) - Bureaus

Na een uitvoerige creatieve competitie waarbij diverse reclamebureaus zich van hun beste kant lieten zien, heeft Hoogvliet gekozen voor reclamebureau IVC. IVC zal voor supermarktketen Hoogvliet de nieuwe communicatiestrategie ontwikkelen en deze vertalen naar de verschillende communicatiemiddelen. Hoogvliet blijft voor de lopende activiteiten samenwerken met reclamebureau The Line uit Den Bosch.
 
Voor de bureaucompetitie heeft Hoogvliet verschillende reclamebureaus uitgenodigd met een voorstel te komen voor een nieuwe, eigentijdse huisstijl. IVC heeft de door Hoogvliet gestelde uitdaging het best vertaald naar de praktijk en kwam met een voorstel dat naadloos aansluit bij de ambitie van Hoogvliet. IVC zal de voorgestelde nieuwe huisstijl en communicatiestrategie gaan uitwerken. In het voorjaar van 2009 zullen de eerste uitingen in de nieuwe huisstijl zichtbaar zijn.

Media

Marketing

Economisch