HORNBACH breekt lans voor creativiteit

13-03-2008 (10:48) - Bureaus

HORNBACH geeft deze lente het startschot voor een nieuw publiciteitsoffensief. Onder het motto ‘Doe ‘t zoals je wilt! Maar doe het!’ spoort de doe-het-zelf-winkel mensen aan om hun individualiteit en creativiteit de vrije loop te laten. Daarnaast ondersteunt HORNBACH de ambitieuze klant door het geven van deskundige adviezen. Hiermee probeert de kwaliteitsbouwmarkt klussers te stimuleren tot grote ingrepen in woonhuis, appartement of tuin. In twee landelijke tv-spots laat HORNBACH zien dat ongebreideld enthousiasme en grenzeloze ambitie hand in hand kunnen gaan. De nieuwe campagne begint zaterdag met de tv-spot ‘Painter’. De creatie komt van het bureau Heimat Werbeagentur GmbH uit Berlijn. Zij ontwikkelen alle tv-campagnes voor HORNBACH, zowel in Nederland als in Europa. De spots zijn geproduceerd door STINK in Berlijn.

Media

Marketing

Economisch