Hotel Booker naar Fabrique
14-06-2011 (08:10) - Bureaus
Fabrique is door Hotel Booker geselecteerd om het nieuwe concept vorm te geven. Het resultaat is een website met een groot actiematig karakter. Daarbij gebruikt Fabrique principes uit persuasive design: het sturen van gedrag door psychologisch relevante communicatie. Bijvoorbeeld het benadrukken van de tijdelijkheid, het inzetten van social proof, sturende vormelementen zoals pijlen en activerend taalgebruik met voldoende uitroeptekens. Doel is daarbij niet alleen het boeken van een hotel, maar ook ‘zachte conversie’: aanmelden voor de nieuwsbrief, volgen via social media of het doorsturen van een aanbieding.
HotelAanbiedingen.nl is één van de labels van de internationaal actieve Hotel Booker. De website voorziet in de behoefte van de consument om snel en eenvoudig een hotel te boeken. Zo is er de Dagaanbieding, die niet alleen direct op de website, maar ook via de nieuwsbrief en social media boekbaar is. Daarnaast is de site gevuld met het steeds wisselende aanbod aan 30 euro hotels.