Imagemakers beplakt Senseo

06-11-2008 (10:02) - Bureaus

De SenseStickerTM voor de Philips Senseo koffiezetapparaat is tot en met 9 november te verkrijgen bij drie zakken Super de Boer koffiepads. Reclamebureau Imagemakers.nl uit ’s-Hertogenbosch en Kunstmarketingbureau ArtMarketing.nl hebben gezamenlijk de SenseSticker op de markt gebracht. Met deze stickerdecoratie kan men zijn Philips Senseo koffiezetapparaat een feestelijke en elegante ‘look’ geven. De sticker is volgens de makers eenvoudig aan te brengen en gemakkelijk te verwijderen of te vervangen door een ander exemplaar. SenseSticker is geboren uit een succesvolle actiecampagne voor Maverick Jeans. Door deze actie ontstond het idee om het bestickeren van elektrische apparaten door te zetten naar de consumentenmarkt. Imagemakers.nl heeft daartoe diverse try-outs in gang gezet met bekende merken als Grolsch, Jupiler, PSV en Philips. Naast deze try-outs introduceert Imagemakers.nl nu, in samenwerking met Art-Marketing.nl, de SenseStickerTM voor het éérst aan het grote publiek via Super de Boer. De verwachting is dat het niet blijft bij deze landelijke introductie en dat er nog veel SenseStickerTM concepten zullen volgen.

Media

Marketing

Economisch