IMEDEEN vraagt Brandwriters

12-08-2011 (09:24) - Bureaus

Het beautymerk IMEDEEN – huidverzorging in tabletvorm -kiest voor Brandwriters als partner voor de activatie van het merk in social media. Brandwriters zal het activeren, monitoren en interessant houden van IMEDEEN’s Twitteraccount en Facebookpaginade komende tijd voor haar rekening nemen.

Nathalie van der Ploeg, directeur Brandwriters: ‘IMEDEEN is voor ons een prachtig merk om mee aan de slag te gaan. Het is niet zomaar een huidverzorgingstablet, maar er is een mooie, wetenschappelijke onderbouwing. Een verhaal waar we echt wat mee kunnen. Daarnaast is de ‘inner-beauty’ contest waarmee IMEDEEN in september begint natuurlijk een mooi moment om social media ook echt te laten werken voor het merk.’ 

IMEDEEN bestaat 20 jaar en start in september met een bijzondere, internationale ‘inner-beauty contest’. Mireille van Duin, principal manager bij Pietercil Barends: ‘De hele contest draait om de vraag: Wie wordt het nieuwe gezicht van IMEDEEN? We zijn op zoek naar deelnemers die zowel mooi van binnen als van buiten zijn. Een betoverende glimlach, de energie die iemand uitstraalt en een inspirerende attitude zijn dus net zo belangrijk als schoonheid en ‘de juiste proporties’. De prijsvraag zelf vindt plaats op www.imedeen20.com, maar via Facebook en Twitter zullen we er ook ruim aandacht aan geven.’
 


Media

Marketing

Economisch