Indie ontwerpt Domino’s Delivery Point

03-09-2009 (00:00) - Bureaus

Het reclamebureau Indie (voorheen S-W-H) heeft een wel erg relaxte campagne voor Domino’s gemaakt. De aftrap was in het Vondelpark gedurende de introductieweek van de nieuwe lichting studenten in Amsterdam.

Domino realiseert dat een knorrende maag niet altijd op een even gemakkelijk moment op komt zetten. Daarom brengt de keten de pizza’s naar tijdelijke plekken waar veel mensen bijeenkomen, de Domino’s Delivery Points, ontworpen door Indie.

Gemakkelijk voor de luie en/of drukke studenten in het Vondelpark met een vette honger naar dito voedsel. 

Bureau: Indie
Creatie: Rogier Mahieu, Marcel Frensch
Account: Anneke Schogt, Marjan Tijsen, Marlies Touw
Client: André ten Wolde, Carolien ten Cate
Producent: Brenda Veenstra
Productie: FormaatPlus


Reacties

Goed voorbeeld van daadkrachtige gueriila marketing die inspeelt op de on-the-go trend. Goed gedaan Indie!
Nynke @ 03-09-2009 10:20 uur
Kan er dan niemand meer ergens een uurtje zonder eten? Bij de bioscoop verbaas ik me daar ook altijd zo over: ga je 90 minuutjes een film kijken, moeten heel veel bezoekers in de vorm van stinkende popcorn weer een emmer vreten meenemen. En nu dus ook in het park en op het strand: eten, eten, eten! Pizza! Komt u maar! Tsja. Een dagje wat minder eten kan helemaal geen kwaad, mensen. Probeer het eens!
iris @ 03-09-2009 11:24 uur

Media

Marketing

Economisch