Isabel Boerdam leidt nieuwe studio bij Schuttelaar & Partners

Isabel Boerdam leidt nieuwe studio bij Schuttelaar & Partners

10-06-2025 (12:21) - Bureaus

Schuttelaar & Partners lanceert een eigen Concept & Communicatie Studio, onder leiding van Isabel Boerdam, partner en oprichter van het recent overgenomen Green Food Lab. Door middel van een geïntegreerde aanpak wordt het inhoudelijke werk van The Agency for a Healthy World, de alias van het communicatiebureau, zichtbaarder, aantrekkelijker en effectiever gemaakt.

Op de foto: v.l.n.r. Kim Zoon (manager communicatie & activatie), Isabel Boerdam (partner), Joost Schuttelaar (partner) en Carlotte Mos (manager concept & design)

B Corp communicatie- en adviesbureau Schuttelaar & Partners zet zich in om maatschappelijke transities te versnellen en te zorgen dat organisaties in een veranderende wereld weerbaar en van waarde blijven. "Een toekomstbestendige strategie vraagt immers om het lef om te blijven veranderen, en dat doen we zelf ook", vertelt Boerdam. 

"Communicatie en design hebben altijd in de core gezeten van het bureau, maar met de overname van Green Food Lab en door de krachten van de teams écht te bundelen, ontstaat er een creatieve en innovatieve studio waarmee we onszelf en onze klanten kunnen blijven verrassen – en meer impact kunnen maken voor de wereld van morgen."

Verhalen tot leven brengen

De Concept & Communicatie Studio specialiseert zich in het tot leven brengen van het inhoudelijke verhaal. Van missie naar campagne, van doelstelling naar storytelling, van feiten naar visualisatie en van dialoog naar activatie.

Dit doet de Studio voor de klanten van Schuttelaar & Partners zoals HAK, Bidfood, Koppert Cress, Friesland Campina, Naturalis, Laudes Foundation, Salland Zorgverzekeringen, Stichting Deltaplan, JCAR ATRACE, Vereniging van Nederlandse Fabrikanten van Kinder- en Dieetvoedingsmiddelen, KNVB, Flora Food Group en Wageningen University & Research.


Media

Marketing

Economisch