Jaarverslag War Child gelauwerd

16-10-2007 (10:03) - Bureaus

Na een eervolle vermelding in 2005, won het jaarverslag van War Child afgelopen week voor de tweede achtereenvolgende keer de Transparant Prijs. Net als in 2006 werd het jaarverslag 2007 ook dit jaar gekozen als winnaar in twee categorieën: ‘grote instellingen’ en ‘overall winnaar’. Deze prijs is bestemd voor het goede doel met het meest inzichtelijke en onderscheidende jaarverslag. Ook dit jaar is het jaarverslag van War Child  kosteloos ontworpen door ontwerpbureau 52 graden noorderbreedte.

Suzannah Vree (Communicatie en Voorlichting) van War Child: ‘De communicatiewaarde is een van de punten waarop de jury van de Transparant Prijs een jaarverslag beoordeeld. War Child wil haar boodschap helder en transparant overbrengen aan de lezer. De vormgeving is daarbij essentieel. Dit ontwerp weerspiegelt het karakter van War Child, nodigt uit tot lezen en past bij het jaarverslag. Het gebruik van beeld stelt de kinderen centraal, de tabellen en tekst zijn duidelijk en stijlvol vormgegeven.’

Media

Marketing

Economisch