JCDecaux kan het ‘shaken’

11-07-2011 (09:05) - Bureaus

Net als een cocktail bestaat de Spectacular voor Smirnoff uit meerdere delen, die elk hun eigen smaak toevoegen. JCDecaux Innovate creëerde in één Abri twee settings waarin men kan genieten van de nieuwe cocktails. De Cocktail-Abri staat op het Damrak in Amsterdam.

Onder het motto ‘Ready to Serve’ presenteert Smirnoff twee kant-en-klare cocktails: de Cosmopolitan en de Mojito. Beiden zijn verkrijgbaar in een speciale shaker designfles.

Om dit te illustreren heeft JCDecaux Innovate twee settings gecreëerd, die overeenkomen met de posters van de reguliere buitenreclamecampagne. Het eerste deel van de Abri laat de Cosmopolitan goed tot zijn recht komen als de perfecte cocktail voor een gezellige avond thuis met vrienden. Dit deel van de halte is ingericht als gezellige huiskamer, compleet met een bankstel en vloerbedekking. De inrichting van het tweede deel van de Abri speelt in op de propositie van de Mojito als frisse cocktail voor tuin- of barbecuefeestjes en is voorzien van een grasveldje en een picknickbank.

De Cocktail-Abri is nog tot en met 13 juli te zien op het Damrak. Deze Spectacular is mogelijk gemaakt door Diageo/Smirnoff, JCDecaux Innovate, reclamebureau Mallens+Markhorst en mediabureau Posterscope.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch