JCDecaux plaatst megavitrine

05-03-2008 (09:49) - Bureaus

Adverteerders in Amsterdam kunnen nog grootser zichtbaar zijn. Afgelopen vrijdag plaatste JCDecaux langs de Ringweg A10 bij de afslag Olympisch Stadion de Première. Deze mega-Vitrine®, met een reclamevlak van maar liefst 18m”, is niet te missen voor de vele automobilisten die deze afslag dagelijks naar de Zuidas passeren. Met Abri’s, Mupi’s®, Billboards, Vitrines®, Zuilen en de reclamemast Royale was JCDecaux al volop vertegenwoordigd in Amsterdam. Met de komst van de Première is daar een uniek medium aan toegevoegd. De Postbank maakt als eerste adverteerder gebruik van dit mega-reclamebord.  De Première in Amsterdam is de vijfde mega-Vitrine® van JCDecaux op rij. Eerder plaatste de buitenreclame-exploitant al Vitrines® in Rotterdam op de Blaak en langs de A20 en in Utrecht op het busstation bij Hoog Catharijne en bij de Galgenwaard. Alle locaties zijn strategisch gelegen, midden in veelbezochte centra en langs drukke verkeersknooppunten.

Media

Marketing

Economisch