Jeroen Hüpscher partner bij Lemm en Ten Haaf

29-06-2011 (09:35) - Bureaus

Lemm en Ten Haaf heeft Jeroen Hüpscher aangetrokken als partner. Hij gaat zich bezighouden met strategie en business development. Lemm en Ten Haaf ontwikkelt creatief werk voor B2B-opdrachtgevers met als doel effectiviteit in marketing en sales te realiseren. In deze voor Lemm en Ten Haaf belangrijke markt wil het bureau zich versterken op commercieel en strategisch vlak.

Hans Lemm: ‘De B2B-markt ontwikkelt zich razendsnel; opdrachtgevers realiseren zich dat onderscheidende communicatie gestoeld op een doordachte strategie een voorsprong geeft op hun concurrentie. Mede omdat steeds meer bedrijven onze claim van zakelijk en persoonlijk partnership omarmen, betekent dit simpelweg meer werk voor ons. Wij werkten op sommige trajecten al samen met Jeroen, dus de keuze was snel gemaakt.’

Hüpscher heeft vier jaar leiding gegeven aan Osmose, een strategisch adviesbureau op het snijvlak van identiteit, communicatie en verandering. Daarvoor was hij algemeen directeur bij DataGold, client services director bij Keja Donia, senior consultant bij Porter Novelli en algemeen directeur JazzRadio. Hij studeerde in Amsterdam.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch