John Doe maakt Climate Change-campagne

11-06-2007 (10:54) - Bureaus

Hein Mevissen regisseert een film voor de Global Climate Change Campaign van MTV Networks International. Met ‘MTV Switch’ lanceert MTV Networks International 14 juni hun wereldwijde klimaat veranderingscampagne. De campagne zal de nadruk leggen op de sociale en financiële voordelen van een duurzame lifestyle en gaat daar 70 procent van alle 0-34-jarigen wereldwijd mee bestoken. De commercial voor dit grote project - ‘Rocket Bros.’ - wordt geregisseerd door Hein Mevissen van John Doe Amsterdam. De film zal de hele zomer wereldwijd te zien zijn. Uiteraard ook tijdens de 'Climate Change Day' en de Live Earth concerten die op 7 juli in acht steden, op alle continenten, worden gehouden ten behoeve van het klimaat. In de MTV-film wordt de kijker op een typische MTV-manier, humoristisch en niet vinger wijzend, meegenomen op een indrukwekkende reis over de aarde. Doel van het filmpje is om de mens (en met name de jonge generatie) bewust te maken van de gevolgen van zijn dagelijkse acties in de omgang met planet Earth. 




Media

Marketing

Economisch