JuniorSenior Direct scoort met DM-acties
06-08-2009 (09:09) - Bureaus
Het recent geïntroduceerde DM-systeem van bureau JuniorSenior, Direct genaamd, werpt zijn eerste vruchten af. Het innovatieve systeem met gepersonaliseerde URL’s (PURL’s) wordt inmiddels gebruikt voor klanten als Cliniclowns, Campina op School, CJP en modemerk Mim-Pi.
Zo kreeg een mailing naar Mim-Pi-klanten, met een link naar zo’n PURL, een respons van 37 procent waarmee de database online werd aangevuld met persoonsgegevens en voorkeuren van de klanten, zoals favoriete kleur en print. Hiermee kan de nieuwe wintercollectie van Mim-Pi als DM-campagne zo gericht mogelijk verstuurd worden.
Via een Vriendinnen-actie, waarbij klanten vriendinnen konden opgeven voor de nieuwsbrief, groeide de database bovendien met 39 procent nieuwe fans. JuniorSenior: ‘Een mooie score voor een modemerk dat duidelijk gekozen heeft om meer te weten te komen over de klant en de relatie op een persoonlijke manier te versterken.’