JWT-baas schiet met Gunn

13-07-2007 (10:15) - Bureaus

Craig Davis, de creatieve baas van JWT World Wide, is de eerste gast hoofdredacteur  van ‘The Gunn Report’. Deze uitgave wordt gezien als het voornaamste en onafhankelijke naslagwerk van wereldwijd creatief werk. Davis zal dit voor de periode van een jaar zijn. Donald Gunn, oprichter van de uitgave, legt uit waarom Davis gekozen is: ‘I selected Craig Davis because he is a true global thinker and advertising visionary who not only champions total integration but who also lives his belief that great ideas and executions can come from any part of the world and from any discipline.’

Davis zelf is vereerd:’ It’s a unique honour – and challenge – to be the first guest editor of The Gunn Report, since it’s the industry standard and an iconic brand in our industry.  Donald has a passionate commitment to best-in-class creativity coming from anywhere and everywhere.  It’s especially great to be a part of ‘The Gunn Report’ this year, since this will be the first time digital work will be included to reflect the changing industry.  The intention is to pass this honour onto others who will continue to help to shape the direction of this report.”
 

Media

Marketing

Economisch