K en S stylet Borsato-wijntje

03-12-2007 (10:37) - Bureaus

In samenwerking met wijnhandel Tamis, Ter Burg Offset en met medewerking van Marco Borsato ontwikkelde K en S ontwerpers uit Alkmaar een wijnetiket voor een drietal Italiaanse wijnen. Opdrachtgever van dit initiatief is de Juniorkamer Alkmaar. De opbrengst is bestemd voor Warchild, waarvan de van oorsprong Alkmaarse zanger ambassadeur is. Het etiket van de wijnen van het Zuid-Italiaanse huis Cantele is van portret en handtekening van Marco Borsato voorzien. De wijnen dragen namen die passen in de Warchild-filosofie: een rode getiteld 'Vooruitgang', een witte die 'Toekomst' is gedoopt en een rosé die als 'Ontwikkeling' wordt gebracht. De wijnen zijn geproduceerd in de 'hak' van de Italiaanse laars, in het wijngebied Puglia. Per fles wordt een euro aan de Stichting Warchild geschonken. Dorst? www.jkalkmaar.nl

Media

Marketing

Economisch