KEGA laat hart spreken

19-10-2007 (10:05) - Bureaus

In opdracht van de Nederlandse Hartstichting heeft KEGA group een geïntegreerde interactieve campagne opgezet in het teken van Wereld Hart Dag. Centraal hierin staat de website www.hartenwens.nl Op de website kunnen bezoekers elkaar hun hartenwensen toesturen en deze doorsturen aan vrienden. De wensen worden genoteerd op virtuele post it-briefjes in de vorm van hartjes. Alle hartjes worden op een virtueel plakbord geplaatst en kunnen door gebruikers zelf naar wens worden verplaatst. Het doel van de campagne is in eerste instantie het op een sympathieke wijze aanspreken van de doelgroep. Daarnaast wordt hiermee de e-maildatabase van de Nederlandse Hartstichting aangevuld met nieuwe adressen. De site wordt onder de aandacht gebracht door middel van DM’s, e-mailings en extern ingekochte banners. Ook zijn er doorlinks op de website van de Nederlandse Hartstichting en partnersites te vinden. De site is nog maar net ‘live’ en scoort boven de gestelde verwachtingen. Er zijn vervolgacties in voorbereiding.

Media

Marketing

Economisch