KesselsKramer helpt Nederlands Albert Schweitzer Fonds

13-09-2011 (07:46) - Bureaus

KesselsKramer heeft een campagne ontwikkeld die op een grote manier om een kleine gift vraagt voor het Nederlands Albert Schweitzer Fonds (NASF). De campagne, die in bioscopen, dagblad en buitenreclame te zien is, roept op om met een kleine handeling een gezondheidsproject in Afrika te steunen. Één eenvoudige sms heeft een enorm effect voor een lokale bevolking.

Het Nederlands Albert Schweitzer Fonds werft al sinds 1976 giften om in talloze Afrikaanse landen lokale initiatieven te steunen. Zij doet dit door kleinschalige gezondheidsprojecten helpen te starten, die een positief en duurzaam effect hebben op de lokale bevolking. Zoals voorlichting over de preventie van HIV/aids, nieuwe watervoorzieningen of het voorkomen van Malaria. 

Belangeloze inzet
KesselsKramer heeft naast de campagne ook de nieuwe huisstijl en website van het Nederlands Albert Schweitzer Fonds vorm gegeven. Daarnaast is er voor NRC Handelsblad een advertentie ontwikkeld die het mogelijk maakt om met je smartphone een microgift te geven. Alle betrokken partijen werkten belangeloos mee aan de campagne met als doel om zoveel mogelijk giften te verzamelen voor de belangrijke gezondheidsprojecten in onder meer Uganda, Ghana en Ethiopië.
 


Reacties

So that's the case? Quite a revletaion that is.
Lakeisha @ 29-09-2011 05:44 uur

Media

Marketing

Economisch