KesselsKramer redt wereld met Do

03-07-2008 (10:28) - Bureaus

‘Do’ is een merk dat altijd aan verandering onderhevig is en zich aanpast aan wat jij doet. Het is ontworpen als reactie op de passieve mentaliteit van merken die de klanten amper de kans geven om zich te bemoeien met vorm, functie, et cetera. Do gaat voor tweerichtingsverkeer en zegt te luisteren naar de consument. De afgelopen tien jaar heeft Do van zich laten horen en zich laten zien via boeken, essays en workshops, maar ook via een lijn van producten en services. Designers en denkers als Jurgen Bey, Cynthia Hathaway, Joost Grootens, Helmut Smits en Marti Guixé werkten al samen met Do. De laatste incarnatie van het merk is in camouflage. De vraag om wereldvrede in de vorm van een puzzel. Camouflage-designer Jennifer Skupin ontwierp enkele puzzels. Volgens de makers combineren de Do-speeltjes perfect met het eten van biscuitjes, slobberen van de melk of bij het mediteren naar aanleiding van het oorlogsgeweld. Het kunstzinnige initiatief hebben we te danken aan KesselsKramer. Geïnteresseerd? Kijk op www.dosurf.com. De puzzels en andere Do-gadgets zijn verkrijgbaar bij de KK Outlet in Londen en via www.kesselskramerpublishing.com.

Media

Marketing

Economisch