Kooij en Akkerman bovenop AT5

08-09-2009 (08:45) - Bureaus

Bovenop de Noord/Zuidlijn, bovenop Ajax, bovenop de gemeenteraadsverkiezingen, bovenop… AT5 zit naar eigen zeggen bovenop Amsterdam. ‘Bovenop Amsterdam’ is de nieuwe slogan van de stadsomroep. ‘Een beetje Amsterdammer kijkt AT5’ wordt vanaf nu niet meer gebruikt.

 

De nieuwe slogan is gelijk het speerpunt van een reclamecampagne die gisteren van start is gegaan. Doel is AT5 zichtbaar te maken en te profileren als het nummer 1 nieuwsstation voor Mokummers. De campagne is ontwikkeld door Bart Kooij en Nico Akkerman van bureau Lateral. Eerder werkte het duo voor onder meer Centraal Beheer, McDonald’s en Volkswagen onder de vlag van reclamebureaus UbachsWisbrun/JWT en DDB.

 

De campagne zal een looptijd hebben van vijf maanden. In eerste instantie zal de nadruk liggen op het overbrengen van de pay-off ‘Bovenop Amsterdam’. Dit wordt gedaan middels inzet van outdoor, print (Het Parool, NL20), tv, narrowcasting en de 13 bioscopen van Cinneville.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch