Kraft Foods naar Mindshare
27-11-2009 (09:43) - Bureaus
Na een mediacompetitie heeft Kraft Foods besloten om het volledige mediabudget te centraliseren bij Mindshare Benelux vanaf 1 januari 2010. Mindshare had reeds het mediabudget van Kraft Foods onder zijn hoede en neemt er nu dus de budgetten van LU bij. De pitch was ingezet met een live briefing midden augustus, gevolgd door een bezoek ter plaatse bij de participerende bureaus en afgesloten met een strategische presentatie aan het senior management van Kraft Foods & LU.
Ton Schoonderbeek, ceo van Mindshare Benelux hierover : ‘Na de ingrijpende reorganisatie van Mindshare en de creatie van een meer klantgerichte en Benelux geïntegreerde organisatiestructuur zijn we buitengewoon verheugd in het feit dat zo'n belangrijke adverteerder dit erkent en ons meer business toevertrouwt. We zijn nu georganiseerd om Kraft Foods op communicatie strategisch gebied in Benelux te helpen.’
Naast Mindshare namen ook het uittredend bureau van LU (Aegis/Carat) en Starcom deel aan de competitie.