Laatste Lions voor W+K en DDB

23-06-2008 (11:24) - Bureaus

Het is weer voorbij dat mooie festival. Het festival dat begon zowat op 15 juni. Zaterdagavond werden de meest belangrijke en gewilde Leeuwen uitgereikt in de categorie Film. Wieden+Kennedy Amsterdam greep Zilver en Brons middels de Coca-Cola-campagne. DDB Amsterdam ontving Brons dankzij de Centraal Beheer-commercial met daarin de ambulanciers. Reclamebureaus van het jaar zijn BBDO New York, AlmappBBDO en DDB Londen. BBDO en Saatchi & Saatchi krijgen de titel Netwerk van het Jaar en de beste productiemaatschappij is MJZ. De Film Grand Prix ging naar Fallon Londen voor Cadbury ‘Gorilla’ en ook naar McCann World Group San Francisco voor de Xbox ‘Halo 3’. Al met al was ook dit jaar alles behalve een topjaar voor Nederlandse bureaus. Men blijft hopen en werken aan een meer Leeuwwaardige toekomst tijdens het grootste reclamefestival ter wereld.

Media

Marketing

Economisch