LBi wederom in toplijst

26-09-2008 (10:08) - Bureaus

Wat een week voor LBi. Begin deze week blijkt uit het NOMD-onderzoek dat LBi de online wereld regeert. Nog geen twee dagen later behoren ze wederom tot de top 5, ditmaal bij het Incompany Onderzoek. Ten opzichte van vorig jaar zijn met name de resultaten in de categorie prijs en service opmerkelijk hoog beoordeeld door de respondenten. Deze verhoging is goed te verklaren volgens Igor Milder, ceo LBi Nederland. ‘Vorig jaar hebben wij een nieuwe koers uitgestippeld om met name de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Dat betekende dat we van een competentiegericht beleid overgestapt zijn naar een klantgericht beleid. Wij krijgen steeds meer de rol van partner in onze relaties. En dat komt het werk ten goede.’ Terugkijkend vindt Milder dat er een flinke omslag heeft plaatsgevonden.

In opdracht van Vondel Publications heeft onderzoeksbureau Blauw Research voor de vijfde keer het onderzoek uitgevoerd onder zakelijke beslissers naar hun tevredenheid over adviesbedrijven in Nederland. LBi Nederland is onderdeel van het Zweeds-Nederlandse LBi, dat ontstond uit een fusie tussen het Zweedse Framfab en LB Icon. Tot de klanten behoren onder meer Hema, Interpolis, Sara Lee, Microsoft, Hi, Mitsubishi Motors Europe, Nuon, Blokker, VARA, Green2, NS en FBTO.

Media

Marketing

Economisch