Leads Public Relations valt in de prijzen

05-12-2011 (08:41) - Bureaus

 Het Nederlandse Leads Public Relations, onderdeel van Dutch PR Group, is onderscheiden met twee awards door ’s werelds best bezochte hotelboekingssite Hotels.com. De awards werden uitgereikt in Londen tijdens een bijeenkomst van het internationale PR netwerk van van Hotels.com. Het Amsterdamse Leads PR werd door haar collega bureaus verkozen tot Agency of the year 2011.

 
Dankzij succesvolle werkzaamheden voor de Hotels.com Hotel Price Index, een halfjaarlijks overzicht van wereldwijde hotelprijzen, sleepte Leads PR tevens de award Best Overall HPI Coverage of the year 2011 in de wacht.
 
Hotels.com ondersteunt haar online boekingsservice wereldwijd met PR activiteiten. In 2011 lanceerde de boekingssite meerdere smartphone apps en een app speciaal voor de iPad. Onlangs werd het loyaliteitsprogramma Welcome Rewards gelanceerd, waarmee klanten bij elke tien geboekte nachten worden beloond met een gratis overnachting. 

Media

Marketing

Economisch