LEMZ wekt vertrouwen
13-10-2009 (11:09) - Bureaus
6 op de 10 Nederlanders worden niet vertrouwd. Zo bleek vorige week uit de Nationale Vertrouwensmonitor. En dat gebrek aan vertrouwen kost het Nederlandse bedrijfsleven 5 miljard euro per jaar. Ondernemers kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan meer onderling vertrouwen. Vertrouwen wordt namelijk zelden met opzet geschaad, maar wel door misverstanden.
Ondernemend Nederland kan veel meer doen om misverstanden te voorkomen. Juridisch dienstverlener ARAG gaat daarom een handje helpen. De komende drie maanden stelt ARAG haar 350 juristen gratis ter beschikking via een hotline. Om de Hotline onder de aandacht te brengen is een speciale USB hotline knop ontwikkeld. Deze knop en toegang kan gratis worden aangevraagd op hotline.arag.nl
Lemz is verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en de campagne (radio, non-spot TV, PR, sampling en online).
Strategie: Mark Woerde, Wendeline Sassen
Creatie: Chester de Vries, Bram Tervoort, Peter de Lange
Account: Patricia Snabilie, Laura Bremerkamp
Klant: Sonja Stalfoort, Melanie Schriekenberg
Technische realisatie: Refunk
Designer: Dirk Bertels
Geluidsstudio: Studio De Keuken