Liliane Fonds naar Crossmarks

07-09-2009 (09:59) - Bureaus

Na een uitgebreid identiteits- en positioneringtraject ontwikkelden Crossmarks, Merkmij, Van Poppel en Hotcopy een nieuwe corporate en visual identity waaronder ook een nieuw logo en een nieuwe pay off voor de Stichting Liliane. De stichting verleent rechtstreekse, kleinschalige, persoonsgerichte hulp aan kinderen en jongeren met een handicap in ontwikkelingslanden en bestaat volgend jaar 30 jaar. Nieuw is ook het centrale merkthema. Deze zet enerzijds in op het waardeniveau en op de essentie van Liliane Fonds, en nodigt anderzijds Nederland uit om mee te doen.

Een crossmediale campagne gericht op dit thema start aan het einde van dit jaar. Voor deze campagne zijn Crossmarks en Liliane Fonds nog op zoek naar mediapartners. Ook de campagne die in september van start gaat is ontwikkeld door Crossmarks. Aan de keuze voor Crossmarks ging een kleine bureauoriëntatie vooraf.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch