Lost Boys bekendste bureau

17-09-2007 (10:08) - Bureaus

Lost Boys is in het NOMD onderzoek op de lijst van reclamebureaus als het meest bekende interactieve bureau uit de bus gekomen. Bijna 32 procent van de ondervraagden zien Lost Boys als hét online bureau. Het Nationaal Onderzoek Marketing Dienstverleners wordt sinds 2002 in opdracht van Marketing Tribune uitgevoerd. Doel van dit onderzoek is het in kaart brengen van de breinpositie (naamsbekendheid) en het imago van reclame-, design-, marktonderzoek- en mediabureaus bij adverteerders/opdrachtgevers.

Igor Milder, Strategy Director bij Lost Boys, wil deze nummer één plek graag vasthouden en vindt de uitslag een beloning voor alle 170 medewerkers. ‘Onze uitdaging is dat wij willen groeien door klein te blijven, in die zin dat we snel, creatief en flexibel blijven werken.’  Lost Boys is onderdeel van het Zweeds-Nederlandse LBi, dat vorig jaar ontstond uit een fusie tussen het Zweedse Framfab en LB Icon. Tot de klanten behoren onder meer Hema, KLM, Interpolis, Sara Lee, Microsoft, KPN Hi, Sportlife, Nuon, ERTG, en FBTO.

meer over Lost Boys:

20-08-2007 -
Lost Boys: echt HEMA

Media

Marketing

Economisch