Margreet Dolman 'lust' Saab

24-09-2007 (10:30) - Bureaus

In de door het reclamebureau Doorn & Roos gemaakte commercials en marktactie voor de nieuwe Saab 9·3 schittert Paul Haenen in de rol van Margreet Dolman. Een auto voor ‘echte mensen met warme gevoelens’, onderstreepte Dolman toen zij het nieuwe topmodel van Saab ‘op de markt zette’ tijdens een presentatie op de Amsterdamse Dappermarkt. Een dolkomische actie, waarbij het publiek uitgebreid werd vermaakt. ‘Bedenk wel, als u de Saab 9·3 aanraakt, kan dat een enorme lustgolf opwekken.’

Ook op YouTube zijn commercials met Margreet Dolman in de nieuwe Saab 9·3 te zien. Het is natuurlijk niet zomaar iets wat Margreet ervaart als zij een ritje maakt in de auto: ‘Dan voel ik de schoonheid van de wereld ineens’, aldus de diva op www.independentminds.nl. En oponthoud, daar heeft ze totaal geen last van. ‘Dat is ook echt Saab: je hebt geen last van files.’

Media

Marketing

Economisch