Media Republic doet Tempo-Team

18-11-2008 (10:28) - Bureaus

Tempo-Team Professionals lanceert vandaag een merkpositioneringscampagne waarin werkmentaliteit centraal staat. Onder de noemer ´De slimste weg naar resultaat'  presenteert Martijn Oosterhuis op eigenzinnige wijze negen tips om op slimme wijze tot resultaat te komen. Tempo-Team Professionals wil met de campagne geschikte kandidaten en opdrachtgevers werven. De grotendeels online campagne is ontwikkeld in samenwerking met Media Republic. De werkmentaliteit ’De slimste weg naar resultaat' focust niet alleen op het resultaat maar vooral op weg ernaartoe en is samen te vatten in negen heldere tips. Voorbeelden zijn 'Blijf bij jezelf', 'Luister naar een ander', 'Denk in mogelijkheden' en 'Laat anderen schitteren'. Martijn Oosterhuis presenteerde deze tips onlangs op eigenzinnige wijze voor een live publiek. Op de website www.tempo-team-professionals.nl en via videobanners kun je hoogtepunten hiervan terugzien. Geïnteresseerde kandidaten kunnen op de website gratis de DVD 'De Slimste Weg naar Resultaat' bestellen. Naast de gehele presentatie van Martijn Oosterhuis bevat de DVD een serie testimonals van huidige interimmers van Tempo-Team Professionals. Aanleiding voor de nieuwe positionering van Tempo-Team Professionals is de krapte op de arbeidsmarkt voor hoger opgeleiden, die ondanks de financiële crisis nog onverminderd hoog is. De belangrijkste doelstelling van de campagne is daarom werving van kandidaten.

Media

Marketing

Economisch